Krepšelis

Prekių krepšelyje nėra.

Privatumo strategija

Bendrosios nuostatos

Internetinės parduotuvės taisyklės galioja perkant elektroninėje parduotuvėje, esančioje internete adresu https://neries18audiniai.lt/, priklausanti UAB „8ToGo“
UAB „8ToGo“ atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog klientas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su parduotuvės taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
II. Privatumo politika

UAB „8ToGo“ patvirtina, jog registracijos faktas kartu reiškia, jog klientui bus siunčiami informaciniai pranešimai kartu su tais, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui.
Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės arba paštomato adresas; telefono numeris; kiti pristatymui būtini duomenys. UAB „8ToGo“ patvirtina, jog tokie duomenys bus išimtinai naudojami prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. UAB „8ToGo“ įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus UAB „8ToGo“ partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su klientu. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
Klientas, apsilankydamas UAB „8ToGo“ parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes elektroninėje parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, UAB „8ToGo“ atleidžiamas nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
Klientas, susipažindamas su taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant UAB „8ToGo“ parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio).
UAB „8ToGo“ patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos klientų asmeninių duomenų apsaugai.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos

Klientas apsilankęs parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka prekes, bei jų kiekį arba matuojamą metražą, o jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
Suformavus prekių krepšelį, klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. UAB „8ToGo“ patvirtina, kad kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
Klientas turi galimybę pasirinkti prekes gauti per kurjerį už fiksuotą siuntimo mokestį Lietuvoje arba be papildomo mokesčio atsiimti UAB „8ToGo“ parduotuvėje Neries kr. 18, Kaunas
Prieš patvirtindamas pateikiamus duomenis, klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš išsiunčiant užsakymą UAB „8ToGo“.
Klientui patvirtinus užsakymą, jis nusiunčiamas UAB „8ToGo“. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna UAB „8ToGo“. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp kliento ir UAB „8ToGo“ yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai UAB „8ToGo“ gauna patvirtinimą iš kliento pasirinkto banko apie atsiskaitymą už pristatytas prekes.
Klientui pateikus užsakymą, UAB „8ToGo“ sistema automatiškai atsiunčia klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei kliento pateikti duomenys.
UAB „8ToGo“ gavus pranešimą iš banko, jog klientas atliko mokėjimo pavedimą prekėms iš parduotuvės pirkti, klientui išsiunčiamas pranešimas nurodytu elektroninio pašto adresu. Pranešimo iš banko gavimo momentas laikomas sutarties tarp kliento ir UAB „8ToGo“ vykdymo pradžios momentu.
Kliento pateiktas užsakymas saugomas UAB „8ToGo“ duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
Visais atvejais laikoma, jog klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis UAB „8ToGo“ parduotuvės taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas

Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės UAB „8ToGo“ parduotuvėje.
UAB „8ToGo“ nurodo, o klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių. Taip pat prekių įpakavimas savo forma ir išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamo UAB „8ToGo“ parduotuvėje.
Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
Kainos parduotuvėje ir užsakyme nurodomos eurais su PVM.
UAB „8ToGo“ parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai telefonu UAB „8ToGo“, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl UAB „8ToGo“ ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. UAB „8ToGo“ per protingą, su klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus, klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
UAB „8ToGo“ įsipareigojimai prekių atžvilgiu:

6.1. UAB „8ToGo“ įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme numatytus reikalavimus.

6.2. UAB „8ToGo“ visais atvejais pateikia klientui prekių asortimentą, atitinkantį užsakyme numatytus kriterijus.

6.3. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Apmokėjimo tvarka ir terminai

Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš elektroninėje parduotuvėje nurodytų būdų: naudodamasis savo banku internete, Kreditine kortele arba pavedimu į UAB „8ToGo“ banko sąskaitą.
Klientas įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik UAB „8ToGo“ gavus apmokėjimą už prekes.
VI. Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Klientui suteikiama galimybė grąžinti jam parduotas kokybiškas prekes remiantis LR Civilinio kodekso CK 6.228 (10) straipsnio nuostatomis – Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų.

2. Prekės NĖRA grąžinamos kai jos atitinka LR Civilinio kodekso CK 6.228 (10) straipsnio 2d. nurodytas išimtis:

2.1. Kai prekė (audinys, juostelė ar kt.) atkerpama pagal konkretaus Pirkėjo reikalavimą;

2.2. Kai prekė pagaminta pagal specialius vartotojo nurodymus, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

3. Audiniai bei verpalai gali būti grąžinami visais atvejais, jei pastebėtas akivaizdus gamintojo brokas

4. Prekių grąžinimo atveju sumokėta suma už prekę/-es grąžinama ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo susitarimo dėl pinigų grąžinimo.

VII. Siuntos pristatymas

 

1. Klientas privalo nedelsiant informuoti UAB „8ToGo“ elektroniniu paštu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu sugadintoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.

Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, UAB „8ToGo“ atleidžiamas nuo atsakomybės prieš klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
3. Tais atvejais, kai priėmus prekes klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai UAB „8ToGo“.

VIII. Ginčų sprendimo tvarka

1. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į UAB „8ToGo“ ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

2. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių taip pat galima pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp kliento ir UAB „8ToGo“ vyksta valstybine kalba.